Den stora förklaringen

Jahapp. Nyförvärvet har varit hemligt för mig också. Och så möts man av det här.


Det är precis som Adam säger inte särskilt många som har träffat Tom. Faktum är att ingen har träffat Tom. Ingen alls. För Tom finns inte. Jag vet inte när allting startade. När Adam började fantisera ihop sin tyska jävla låtsasvän. Med tanke på hur hans sociala situation såg ut i hans barndom bör det väl ha börjat tidigt, men Tom-grejen hörde jag nog innan innan sexan-sjuan någon gång i alla fall. Adam hängde med Tom, nej Adam var inte ensam, han var med Tom. Igår kväll när jag var med Richard var Adam med Tom.

Sen helt plötsligt hände någonting tragiskt. Jag vet inte vad - det har vi aldrig fått ur Adam. Tom försvann. Han åkte tillbaka till Tyskland. När man frågade hur Tom mådde, var Tom var, om Adam saknade Tom, var ett knytnävsslag det enda man fick till svar. Nu har tydligen Tom gjort comeback. Vi får väl se hur det går, och ingen vet fortfarande var han varit.


Bra värving, Adam! Verkligen! Tack!

/ Jakob

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror Tom kommer lyfta laget. Ni behöver Tom!

2008-04-08 @ 21:32:57
Postat av: Tom

Anklaga inte min vän för bedrägeri och en massa lögner! jag finns och jag kommer att få oss alla i mål, jag kommer få er att vinna!
BITTE!

2008-04-08 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0