Hur vi fick ett matchställ ingen ville ha

image7
Vi har nu bestämt oss för att beställa ett matchställ. Svindyrt Nike-set, sytt av fattiga pakistanska 5-åringar och färgat av 90-åriga indier med vita smalben, sönderblekta efter ett helt liv trampande i klor. Efter långa diskussioner har vi nu beslutat oss för röd tröja, vita shorts och vita strumpor. Själv hade jag föredragit något mer fruktaktigt, som turkost eller lila men ännu en gång fick lagets största gnällspik sista ordet. Anton Holmgren, pojken har fått bli lagkapten men slänger ur sig krav som "Vi ska se ut som Manchester, jag ska vara Ronaldo!". Kanske är det babyansiktet, de smala armarna eller de tunga hoten som gör att ungjäveln gång på gång får igenom sina beslut. Hoppas han skadas eller att hans tröja är för stor. Det borde den vara.





/ Mikael


Kommentarer
Postat av: Anonym

Böganton

2008-04-02 @ 21:45:19
Postat av: lagmedlemm

haha fyfan vad kul

2008-04-02 @ 22:01:15
Postat av: Hedersmedlem

"Hoppas han skadas eller att hans tröja är för stor. Det borde den vara."

Guld! :D

2008-04-02 @ 22:20:43
Postat av: ståtligmedlem

det finns ju bara en stjärna i laget(: och det kan ni ju lista ut vem det är..

2008-04-02 @ 23:20:41
Postat av: team captain

dock förväntar jag mig en huvudsponsor som t.ex hassans frukt & grönt? lr kanske till och med jamjam

2008-04-02 @ 23:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0