Om Elsa bara hittar provet

Mitt mellanhavande med mina tankar, är detsamma som gentemot myggor. Men tankar är, för att omgående omdirigera förgående liknelse, inte alls lika lätta att vifta bort. Det går inte heller att fånga dem mellan pekfingret och tummen. I de flesta övriga avseenden är tankar däremot förvånansvärt lika just myggor.


Jag gjorde ett matteprov för tre veckor sedan. Jag har inte fått tillbaka det än, men jag tror att jag kommer få ig. Jag kan inte sova. När jag fått reda på hur det gick ska jag börja blogga igen. Men jag springer fortfarande, två mil i veckan. Myggor gillar inte svett.  

/ Adam

Kommentarer
Postat av: Emma

Hmm surt det där med iget

2008-04-27 @ 21:30:26
URL: http://prediletto.blogg.se
Postat av: Anonym

Det går vell inte att fånga en mygga mellan tummen och pekfingret heller!

2008-05-01 @ 19:45:45
Postat av: Anonym

Det stämmer. Omöjligt. Jag har provat.

2008-05-05 @ 13:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0