Svar på tal

"arg jävel: Tro inte att jag kommer ställa upp för er med nått sånt här när ni skriver ord som "mobbade jävel"."

Kan tänka mig hur irreterande det var för dig "arg jävel" när du nu sett fram emot att få läsa din favoritblogg en skön eftermiddag där du istället för att vara med kompisar osv sitter framför datorn. Jag antar också därför att sluta ställa upp för oss är ekvivalent med att sluta läsa våran blogg. Därför är rubriken med dess innehållande ord perfekt, perfekt för att den når dig, en läsare. Se rubriken som en utsträckt hand, vi kan ta dig bort från tritessen och din inplanerade kvalitetstid med datorn.

Vi är medvetna att rubriker som dessa kan degradera oss till att ha samma status som lågstadiebarn. Dock är det inte vi misslyckats med att sätta en väl forumelrad rubrik. Det är du som läsare, du som inte förstått att det kan finnas en gnutta ironi i ett inlägg där Carloina Klüft beskrivs som en perfekt lagkamrat om hon vore på exctasy, det är du som får ett fett "FAIL" inristat i pannan.

Det var pågrund av såna som dig som indianerna förlorade Amerika.

"Dom jävlar albinosarna kommer och tar vår mark, dödar våra oxar och bygger flottiga jävla Mc Donalds, nu dödar vi dom tjocka jävlarna!"

"Nä men hörru, det är väl att ta i! Om du använder ord som "tjocka jävlar" kan jag verkligen inte stödja dig, jag går hem surfar lite istället"

Nu hoppas jag bara att det inte var en person som satt en lagmarat till världen som skrev kommentaren.

Jag skäms för vilken klass chatten håller också.

"Mikael" in Japanese characters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0