Återkomst

Hej!


Förlåt för vi inte har bloggat men det har faktiskt inte varit vårt fel. Mikael åkte till Spanien och bloggen är registrerad på hans mail och när blogg.se sen bytte plattform var man tvungen att svara på ett aktiveringsmail för att kunna logga in på bloggen, vilket var lite svårt för oss andra i FC Fruktstund att göra. Men nu är vi tillbaka, och man kan kommentera igen.


Egentligen var det lite tur att Micke drog iväg för vi har haft massa annat för oss. Vi har jobbat, åkt till Göteborg, varit på Hultsfred och firat skolavslutningen. Vår statistikansvarige har blivit utsatt för hatbrott, förmodligen relaterat till FC Fruktstunds oväntade resultat i korpligan eller kanske för att han sköter sin uppgift så jävla kasst. Hursomhelst: förlåt.


Vi har inte ens skrivit om matchen mot Kanske Heter Vi Leif. Vi vann med 3-0, Kalle stod i mål och gjorde mål på straff. Jag gjorde mitt andra nickmål i karriären och Gust satte, som ni redan vet, sitt första. En bra avslutning innan sommaruppehållet trodde vi, men faktum är att vi faktiskt möter Helrörspojkarna nu på onsdag. Avslutningsfesten är alltså uppskjuten.

Början på det här sommaren påminner annars rätt mycket om hela förra årets sommarlov. Mina vänner är ute och gör roligare saker, som att på longboards göra inbrott med fika och gitarrer, medan jag sitter hemma och har ont i halsen.

/  Gissa..

Kommentarer
Postat av: fan

äntligen är ni tillbaka!

2008-06-16 @ 18:37:00
Postat av: Oskar

Antagligen hypokondrien Jakob (A).

2008-06-16 @ 20:20:15
Postat av: Gust

Bland det äckligaste jag sett i mitt liv

2008-06-16 @ 21:27:35
Postat av: ssadsa

amen fyfaan...

2008-06-16 @ 22:49:12
Postat av: Johan

Jag hostar faktiskt exakt likadana klumpar, men min feber har i alla fall gått ner nu. Jag önskar dig mycket kärlek och ett snabbt tillfrisknande!

PS. Imorn ska mamma ta den där saken i örat

2008-06-17 @ 01:01:09
Postat av: Anonym

jakob du är så jäval äcklig

2008-06-18 @ 23:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0