Hej då!


Idag mötte vi Helrörspojkarna. Jag stod i mål hela matchen på grund av slemklumparna. Här är en lista på hur det gick,


  • De sköt 30 centimeter över ribban direkt på avspark, jag missbedömde min position med 10 meter genom att tro mig stå på mållinjen men egentligen stå vid straffområdeslinjen
  • De var nära att skruva in en hörna, Friberg räddade mig
  • Jag gjorde samma misstag som i matchinledningen, de sköt I RIBBAN på avspark
  • När jag skulle boxa ut en boll hoppade jag in i ribban. Alla skrattade.
Detta hände under de första tio minuterna. Sen gjorde vi tio mål och vann med 10-0. Visst, det var tufft med vår första tvåsiffriga seger men desto större är att Adam gjorde mål. Adam Kjellgren! Jag tror att han kommer skriva lite om det senare ikväll.

Annars tackar vi för oss nu. Korpen har uppehåll och således också vår blogg, då den kind of handlar om Korpen. Vi ses igen i augusti. Då jävlar.



Målgörare och målvakt.


/  Jakob

Kommentarer
Postat av: Sverker

Ni kan ju inte sluta skriva bara för att det är uppehåll i korpen! jag har fan inga vänner och er blogg är det enda som håller mig vid liv! om det står i tidningen att "äldre man tog självmord pga nerstängd blogg" så ska ni era jävlar må dåligt, see you in hell fuckers!

2008-06-18 @ 20:22:34
Postat av: Anonym

Svackan i en svacka...

2008-06-18 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0