FC Fruktstund officiella låt

Hej.

Jag heter Jesper Bergstrand och är sjukgymnast (sjukvårdare) i FC Fruktstund. Många har skrattat åt mitt jobb och anser att jag inte är till mycket nytta för laget. Därför har jag nu kommit upp med en strålande idé, som kommer stärka min respekt i laget, samt sätta skräck i motståndarlagen. Jag ska skriva samt producera Fcfruktstunds officiella låt.


Jag har under veckan haft en så kallad audition, där folk fått visa upp sina talanger och begåvningar inom musiken. Det var svårt att välja ut vilka som skall representera Fcfruktstunds låt, men  efter mycket om och men kom jag slutligen fram till :


Låtskrivare : DJ FLORIDA (Jag)

Sångare : MC Cheese (Adam) och DJ Florida

Beatboxare : Kalle , Morgan (min granne)

Irriterande och störande ljud i bakgrunden : Gurre ( Och kanske Anton Holmgren )

Som ni ser så var det egentligen bara en som inte blev godkänd i audition. Nämligen Rille B. (Mogge tog platsen)

Det här är dock den preliminära uttagningen, så mycket kan förändras.


image47
                      Det kommer fler chanser, Rille.

/ Jesper "Peber" Bergstrand

Kommentarer
Postat av: beundrare

hahahahah fyfan

2008-05-15 @ 22:01:26
Postat av: Anonym

sjukt bra jesper! :D

2008-05-15 @ 22:12:48
Postat av: Anonym

Jesper måste skriva mer så jävla rolig hahaha

2008-05-15 @ 22:12:54
Postat av: Jakob

tjena killar.

vi är bittrare än någonsin. ses på måndag!

http://www.laget.se/public_lag/default.asp?lagid=122@13@102@17@114@125&page=nyhetsarkiv&intNewsId=485815

2008-05-16 @ 16:27:04
URL: http://laget.se/lyckan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0