Fruktstund-spirit

Jag har fått utslag över hela kroppen. Min mamma trodde först att det var jordloppor som bitit mig men efter en snabb internetresearch har vi kommit fram till det rätta svaret. Nässelfeber! När jag var svinsjuk i åttan, med 39,5-graders feber, halsont, hosta och förkylning så fick jag hostmedicin, som det visade sig att jag förmodligen inte tålde, vilket ledde till en allergisk reaktion och jag fick illröda, kliande utslag över hela kroppen, som sen blev fyllda med vätska och vattnar. Nu är det tillbaka och jag försökte ta en bild på det men det är värst på mina överarmar och då skulle alla bara kommentera "klenjävel".


Jag läste lite om symptom och i det här stadiet är jag just nu


" Efter en kort tid utvecklas de så kallade kvaddlarna, ett rödaktigt utslag i varierande storlek, från små knoppar till större sammanhängande ytor."


Imorgon åker jag direkt till sjukhuset för att bli av med det. I stunder som denna känns det verkligen bra att ha FC Fruktstund som stöd, att söka tröst, förståelse och uppmärksamhet hos. Oskar Thor har lite problem med sin omformaterade dator, ljudet fungerar inte, men han visar ändå prov på enorm medkänsla.


jakob säger:

det är förmodligen nässelfeber igen, som jag hade i åttan, och det är det värsta som finns i hela världen. har röda utslag över hela benen och allt

Oskar säger:

kross.

jakob säger:

klarar inte av det här.  de kommer bli vätskefyllda och börja vattna sig 

Oskar säger:

HUEHUE (polackljud som oskar alltid håller på med, låter som en ko)

Oskar säger:

hade hellre haft utslag än denna skiten!

image67
Empatisk.

      /  Jakob

Kommentarer
Postat av: Oskar

Ni behöver inte vara oroliga, får hjälp med ljudet nu.

2008-05-28 @ 23:34:01
Postat av: OSKAR (L)

HAHAHAHAHAHAHA

2008-05-28 @ 23:35:55
Postat av: Anonym

hahahahaha fyfan

2008-05-29 @ 09:15:22
Postat av: jesper

Oskar är hemsk

2008-06-02 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0