Julnostalgi

Hahaha. Så jävla skevt. Adams inlägg fick mig i världens julstämning. Sitter och tänker på när jag, Anton, Richard, Isak och Daniel satt uppe till klockan 12 natten till den 1 december och väntade på att Julradio.se skulle börja. 23:58 kraschade mitt internet och funkade bara av och till hela natten. De lurade mig att Smötsiga Höndar spelats, fick veta förra veckan att det inte var sant, att de bara ville göra mig ledsen. Genomgående tema i mina minnen - folk jag delar dem med förnekar dem eller berättar i efterhand om hur de egentligen bara försökt såra mig. Som det med Stefan och min första träning i IFK Berga.


Träning i helgen, och alla måste ta med sig 150 kronor i medlemsavgift, så vi överhuvudtaget får spela!

/  Jakob


Kommentarer
Postat av: Steffo

Mycket viktigt angående medlemsavgiften grabbar!

2008-05-08 @ 22:42:45
Postat av: Jimmy Block Karamellpojkarna

Hittade inget annat sätt att kontakta er via skrift:P
Ska bli jäkligt kul när säsongen kör igång och vi kommer att se frame mot att få möta er senare i sommar!
Jag har en tanke om juli, tänkte kontakta er lagledare när det närmar sig, om att vi spelar en träningsmatch då, eftersom det är uppehåll under hela juli. Nu hoppas jag att idén mottags väl:P
Lycka till grabbar!

2008-05-09 @ 15:27:42
URL: http://laget.se/karamellpojkarna
Postat av: Jimmy Block Karamellpojkarna

Det ska vi allt kunna fixa! Vi hörs:P

2008-05-09 @ 21:42:16
URL: http://laget.se/karamellpojkarna
Postat av: Anonym

Det var tider det jacke..

2008-05-11 @ 11:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0