Människorna som inte har något alls att göra med FC Fruktstund

Informationssamhället är oerhört produktivitetsfixerat, i och med digitaliseringen och därigenom demokratiseringen av produktionsverktygen ställer omgivningen allt högre krav på individen att påverka och medverka.

Alla ska vara delaktiga! Men det tål att sägas, många är det ändå inte. Jämsides med vår artikelserie om alla som är inblandade i FC Fruktstund, vill vi kasta lite ljus över alla som inte alls är inblandade.
Maja till exempel, en helt vanlig tjej som går första året på gymnasiet men som inte på något vis har en relation till korplaget.

Maja, du har alltså ingenting alls att göra med FC Fruktstund?

Nej.

Hur kommer det sig?

Öh, jag bryr mig bara inte.

Ok, men du är rätt snygg? Eller inte snygg kanske... Jag skulle säga att du var en 6:a, men du är jävligt sexig. Fråga mig inte varför jag tycker det, jag vet inte riktigt själv, det är bara att du är sådär högfärdigt avfärdande, det gör mig galen. Jag vill bara ha dig.

... ömh tack.


Kommentarer
Postat av: Anonym

WHAAT?!

2008-05-27 @ 21:50:16
Postat av: sig

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, sick.

2008-05-27 @ 21:51:33
Postat av: Anonym

Bild på Maja - tack!

2008-05-27 @ 21:51:59
Postat av: s

HAHAHAH

2008-05-27 @ 21:56:25
Postat av: FCF

Maja är ett fingerat namn. Hon vill inte ställa upp på bild. Porrsurfa nån annanstans.

2008-05-27 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0