Mer roligt!

Postat av: upprörd läsare

Börja skriva roliga saker igen adam! inte för seriöst hela tiden :((((((((((((((((

2008-maj-04 @ 21:36

Svar: Va...

Dom "roliga sakerna", menar du när jag var mobbad och Anton och Micke sparkade sönder min lådbil, när jag inte hade några kompisar och när jag sprang hem gråtande från skolan? Eller, när jag fick bli målvakt och hade den tråkigaste tiden i mitt liv? Eller tvångstankarna? Mer sånt? Mer sånt där roligt, som inte är lika seriöst som träningar...

Hmm... Min hund blev överkörd och dödad så att alla inälvorna hamnade på en gata?
Eller Förintelsen? Gamla Hitte och gasduscharna, sånt gillar du?

/ Adam

Kommentarer
Postat av: sig

hahahahahahaha hitte

2008-05-05 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0